Therese Grönlund

Glacialen it is

Kategori: Allmänt

Ja då var Glacialen invigd. Fränstas vinter marknad. Över förväntan faktiskt! Har varit magiskt mysigt, utomhus, alla små fryser men stämningen är på topp. Vi har varit upp på våran kära snöscen (ja, den är helt gjord av snö) och framfört tre mysiga nummer. Jag sjöng fields of gold med tre andra tjejer i klassen.
Efter det gick vi och kollade på alla is skulpturer, dom har hackat riktigt fina föremål. Tex gubben i filmen "Upp", eller frihetsgudinnan. Sen blev det dans nedanför scenen, både lärare och elever skakade loss.

Den här dagen har varit otroligt lång, humöret har hoppat upp och ner. Vi har förberett sagostunden, ni ska få masa roliga bilder från den. Det blev många härliga skratt vill jag lova!

Imorgon kör vi igång med den riktigt marknaden, två uppträdanden, två sagostunder, och stå och steka kolbullar däremellan. Ska sjunga Halo... gah.. snälla håll tummarna för mig, jag tror jag kissar ner mig av nervositet. Men det får gå ;)

Marcus som prins ;)


Johanna(snövit) och Cornelia (häxan i snövit)


Jag som den elaka styvmodern i askungen ;)
Kommentera inlägget här: